Saturday 24 March 2018

체리 거래 바이너리 옵션


CherryTrade 리뷰.


CherryTrade는 2014 년에 설립되었으며 최신 서비스 중 하나이지만 최고의 바이너리 옵션 중개인 중 하나이며 탁월한 서비스를 제공하고 영어로 말하는 고객을 대상으로합니다. CherryTrade는 여러 가지 다른 계정 유형을 제공합니다. 각각은 장기간에 수익성있는 고객을 만드는 것을 목표로 광범위한 관대 한 판촉 활동과 광범위한 지속적인 지원을 제공합니다. 계정은 영어권 국가의 EUR, USD, GBP 및 기타 통화를 포함한 여러 통화로 열 수 있습니다. 최소 예금은 $ 200, 최소 거래 규모는 $ 5입니다. 지불금은 매우 양호하며 단기간 계측기의 경우 약 85 %에서 시작하며 원터치 유형 이진 계측기는 600 %, 사다리 형 계측기는 1500 %까지 높일 수 있습니다. 또한 거래 손실시 최대 15 %의 환급 및 신규 고객에 대한 4 개의 무료 리스크 거래를 제공합니다. 이러한 위험 자유 거래는 청동 계정을 개설하는 고객이 사용할 수 있습니다. 위험이없는 거래는 새로운 고객에게 매우 유용하고 수익성이 있으며 다이아몬드 계좌 보유자 ($ 10,000 분 예금 입금)의 경우, 이 위험 자유 거래는 최대 4 개 거래를 완벽하게 보호하면서 좋은 수익을 올릴 수있는 기회를 제공 할 수 있습니다. 각각 500 달러. Cherry Trade의 또 다른 장점은 교육 지원이며, 평범함을 넘어서서 트레이더가 약점을 찾아 내고 교정하는 데 도움이된다는 것을 의미합니다. 이는 깊이있는 교육과 전문 일대일지도를 통해 얻을 수 있습니다. 체리 트레 드 (Cherrytrade)는 또한 고객에게 데모 계좌를 제공하고 미국 고객을 받아들입니다. 미국 고객과 신뢰할 수있는 높은 바이너리 옵션 브로커를 찾고있는 투자자들에게 아주 편리합니다.


거래 플랫폼.


체리 트레 드 (Cherrytrade)는 180 개가 넘는 트레이딩 자산을 보유하고있는 최신 웹 기반 SpotOption 2 유형 거래 플랫폼과 쌍 및 사다리를 포함한 많은 거래 도구 및 도구를 제공합니다. 전반적으로 거래 효율성은 높으며 거래 플랫폼은 모든 수준까지 고급 거래를 촉진 할 수 있습니다. 이 플랫폼은 이동 중에도 안정적으로 거래를하고자하는 상인을 위해 스마트 폰 장치 및 태블릿에서도 사용할 수 있습니다. 그러나 경험이없는 거래자들조차도, 이 플랫폼은 매우 사용자 친화적이며 사용자가 실수없이 정확하고 자신감있게 거래를 수행 할 수 있기 때문에 승자입니다. 모든 것은 정교하지만 전문적인 거래에서 여유가없는 여유가 없으므로 어리석은 증거와 정확성을 갖도록 고안되었습니다. 모든 시장 데이터는 거래소 자체 또는 Thomson Reuters를 통해 제공되며 이로 인해 플랫폼은 빠른 거래를 위해 더욱 안정적입니다.


고객의 자금 안전 & amp; 규제.


체리 트레 드 (Cherrytrade)는 EU에서 아직 공식적으로 규제되지는 않았지만 다른 법적 관할권에 속한 여러 다른 영어권 국가를 대상으로하기 때문에 규정이 여전히 가능하며 CherryTrade의 의제에 있습니다. 회사는 투자자의 돈 안전에 관한 모든 기본적인 규제 요건과 시장 위험 및 공정성있는 공개 및 바이너리 옵션 거래가 수행하는 전반적인 위험 및 보상에 대한 모든 사항을 철저히 준수합니다.


예금 & amp; 인출.


CherryTrade는 주요 신용 카드, 직불 카드, 은행 송금 및 Skrill과 같은 전자 지불 방법을 허용합니다. 거래는 온라인 보안, 돈세탁 방지 조치 및 고객의 지불 및 인출에 대한 적시 및 안전한 처리와 관련된 법적 요구 사항을 준수하므로 극한의 온라인 보안 하에서 처리됩니다. 그리고 이러한 문제에 대해 고객 스스로 높은 평가를 받았기 때문에 신뢰할 수있는 것으로 입증되었습니다.


CherryTrade는 고객이 최소한 골드 레벨 계정 ($ 5,000 분 예치 입금)을 열 때 완전히 접근 할 수있는 매우 강력한 교육 지원 및 기타 많은 기능을 제공합니다. 이러한 기능에는 자유 신호, 무료 개인 계정 관리자, 매우 선정 된 거의 'Cherry picked'거래 신호에 대한 거래 알림, 매주 일대일 일대일 교육 세션에 대한 통찰력이 포함됩니다. 프리미엄 세미나에서 얻은 경우 연수 세션 만해도 1,000 달러가 들기 때문에 5,000 달러 또는 10,000 달러짜리 트레이딩 계좌 개설 약속이 가치가있을 수 있습니다. 이것의 위에, 버찌 무역은 그 귀중한 위험 자유로운 무역 및 환영받은 상여, 그러나 연속적인 예금에 진행중인 상여 인 매우 관대 한 상여를, 물론 제안한다. 이 보너스 구조는 클래식 계정의 경우 25 %부터 시작하고 Diamond 계정의 경우 최대 100 %까지 모든 계정 레벨에 적용됩니다.


우리의 평결.


전반적으로 CherryTrade는 매우 경쟁력있는 바이너리 옵션 브로커로 보이며 제공되는 모든 것이 다른 언어를 목표로하지 않기 때문에 영어 사용 국가에서 더 많은 고객을 끌어 들이기위한 전략적 계획의 일부로 보인다. 기업이 영어로만 지원을 제공하는 것은 지원의 품질과 깊이가 너무 높아서 서비스의 질을 희석하고 얇게하지 않으면 서 다른 많은 언어보다 지원을 제공 할 수 없기 때문입니다. 이러한 이유 때문에 Cherry Trade와 전문가 (주로 영어 원어민 인)는 영어로만 작업 할 수 있으며, 타사 번역가를 통해 전문 기술 수준과 행동 속도를 가능하게 할 수 없습니다. 적어도 빠르게 움직이는 시장에서. CherryTrade의 교육 지원 및지도의 높은 품질은 매우 고급 기술 분석을 포함하여 모든 수준의 교육을 제공한다는 점에서 분명합니다. 고급 기술 분석은 모호함을 없애고 상충되는 기술 신호를 중요한 순서로 배치하는 데 도움이됩니다. 이는 여러 가지 잘못된 신호를 필터링하는 데 도움이되는 계층 구조입니다.


CherryTrade는 이전 경험, 장기적으로 수익을 창출하는 것에 대해 진지한 상인 또는 다른 곳에서 처형 된 현물 시장 거래를 막론하고 심각한 거래자를위한 것입니다. 체리 무역 (Cherry Trade)은 그러한 고객이 수익성있게 될 수 있도록 돕고 고객으로 오랫동안 유지할 수있는 계획을 가지고 있습니다. 이해 상충은 없으며 결국 고객이 결국 이기기를 바라고 있습니다. 회사는 불완전한 시장 형성을 넘어서서 영업을하고 있으며, 지불금 차이를 통해 이익을 얻습니다. 이는 고객이 이기고 싶어한다는 것을 의미합니다. 오랫동안.


CherryTrade.


설립 연도 : 2014 년


미국 상인을 받아들입니다 : 예.


플랫폼 : Spotoption 2.


최소 보증금 : $ 200.


최소 거래 : 5 달러.


최대 무역 : $ 5.000.


입금 보너스 : 최대 100 %


CherryTrade 웹 사이트 미리보기.


위험 경고 : 바이너리 옵션 거래는 잠재적 인 보상이 크지 만 잠재 위험도가 높기 때문에 모든 투자자에게 적합하지 않을 수 있습니다. 바이너리 옵션 트레이딩이 귀하의 경험, 목표, 재정 자원, 위험 관용 및 기타 관련 상황을 고려하여 귀하에게 적합한 지 여부를 고려하는 것이 좋습니다. 잃을 여유가없는 돈으로 거래하지 마십시오.


저희 웹 사이트에 제공된 정보는 정보 제공의 목적으로 만 제공됩니다. 이것은 바이너리 옵션을 구매하거나 판매하는 권유도 아닙니다.


CherryTrade 리뷰.


바이너리 옵션은 인터넷을 통해 비교적 쉽게 거래 할 수있는 새롭고 흥미 진진한 방법입니다. 너무 많은 중개인으로, 특히 당신이 초심자 인 경우에 누구를 선택해야할지 압도 할 수 있습니다. 거래 플랫폼, 거래 자산, 최소 계좌 크기, 예금, 지불금 및 물론 고객 서비스에 따라 다릅니다. 체리 트레이드 (Cherrytrade)에 게시 된 상인들의 열정적 인 의견을 읽은 후 나는 그들과 함께 계좌를 개설하여 동일한 결과를 얻을 수 있는지, 그리고 그들이 정직하고 신뢰할 수 있는지 사기가 아닌지 알아보기로 결정했다. 다음은 나의 리뷰이다.


USD, EUR, AUD, CAD & # 038; GBP.


신용 카드 & # 038; 전신 송금.


특수 옵션에 최대 500 %.


다양한 옵션 유형.


정확한 신호와 따옴표.


번거 로움없는 뱅킹 옵션.


사용하기 쉬운 거래 플랫폼.


미국 상인을 받아들이지 않습니다.


Cherry Trade는 2 년 동안 만 거래되었지만 높은 잠재력을 보여줍니다. 그들은 분명히 다른 브로커의 실수로부터 배웠으며 지금은 거래자들에게 놀라운 서비스를 제공합니다. 그들은 거의 100 가지의 서로 다른 자산을 가지고 있으며 포트폴리오에 지속적으로 더 많은 것을 추가하고 있습니다. 그들은 더 이상 미국 거래자를 지원하지 않지만 업계 최고의 브로커 중 하나입니다. Thomson Reuters의 자체 개발 신호 및 실시간 데이터 스트림은 보안 및 고객 지원과 함께 탁월한 성과를 거두었습니다.


트레이딩 유형에는 81 %의 지불금으로 30 초를 포함하여 만료 시간이 다양한 표준 위 아래 통화 (Call / Put)가 포함됩니다.


디지털 : 표준 바이너리 옵션 형식으로 추세의 일반적인 방향 (위 / 아래 또는 위 / 아래)을 추측하여 계약에서 만료됩니다. One Touch :이 기능은 일정 기간 동안 기본 자산이 사전 결정된 지원 라인에 도달하는지 예측할 수있는 경험이 풍부한 투자자를 위해 고안되었습니다. 60 초 : 가장 인기있는 거래 형태입니다. 쌍 : 하위 메뉴를 보지 않고도 통화를 직접 거래 할 수 있습니다.


Cherrytrade는 패키지에 데모 계좌를 제공하지 않습니다.


Cherrytrade는 비디오 라이브러리, 트레이딩 심리학, 위험 및 자금 관리 전략, 시장 분석, 비디오 강좌, 라이브 웨비나 및 투자자를위한 무료 전자 서적을 포함하는 트레이더를위한 뛰어난 교육 아카데미 및 CS를 제공합니다.


USD, EUR, AUD, CAD 및 GBP를 사용하여 계정에 자금을 지원할 수 있습니다. 우리는 그들의 뱅킹 시스템이 빠르고 안정적이라는 것을 발견했습니다!


Visa, American Express (Amex) Mastercard, Maestro / Switch, Solo, Visa Electron, Delta Card, 직불 카드 및 선불 카드를 포함한 모든 주요 신용 카드를 사용할 수 있습니다.


수수료 철회는 전신 송금을 통해서만 이루어집니다.


그들은 최대 81 %의 지불금을 제공합니다.


거래를 시작하려면 최소 $ 200 입금이 필요합니다.


우리는 Cherrytrade가 다른 중개인과 비교하여 폭 넓은 보너스를 제공한다는 것을 알았습니다. 계좌 종류에 따라 클래식, 브론즈, 실버, 골드, 다이아몬드가 상인이 전체 100 % 보너스 보너스를 신청하는 방식으로 제공됩니다.


Cherry Trading은 간단하고 이해하기 쉽고 CySec 규정에 따라 규제되는 SpotOption V2 거래 플랫폼을 사용합니다.


우리의 모든 질문은 정말 빠른 응답 시간으로 응답되었습니다. 우리가 이야기 한 사람은 고도로 훈련되고 전문적이었습니다.


우리는 Cherrytrade가 128SSL 암호화 키를 사용하여 자금이 적절히 보호되는지를 확인하기 위해 최고 수준의 기술 및 규정 준수를 구현 한 것을 알게되어 매우 기쁩니다. 상인은 안심하고 마음껏 거래 할 수 있습니다.


거래 플랫폼, 교육, 도구, 고객 지원, 무결성 및 은행 업무 절차에서 제공하는 모든 서비스가 매우 높은 수준의 표준이라는 점에서 CherryTrade는 높은 순위를 부여해야합니다. Cherry Trade에는 데모 계좌가 없지만 교육 도구가이를 보상했습니다. 전반적으로 거래자들은 CherryTrade를 통해 거래의 모든 측면에서 안전하고 안심할 수 있습니다!


이전 CherryTrade는 미국의 상인을 지원했지만, 더 이상 지원하지 않으므로 상인이며 신뢰할 수있는 미국 중개인을 찾고 있다면 Finpari를 추천 할 수 있습니다. 이 마지막 단계의 링크를 따라주십시오 리뷰.


13 개의 댓글.


나는 그들의 교육 센터를 사랑한다. 그들은 전문가와 초보자 상인을위한 별도의 패키지를 가지고 있습니다.


그들의 채팅 지원은 탁월합니다. 그들은 모든 것에 대해 매우 자세하게 설명합니다.


제가 CherryTrade에 대해 좋아하는 점은 시장 피드가 업데이트되고 이것은 상인들이 리퀘스트를 피하는 이점입니다.


나는 그것에 두번째이다. 그들의 따옴표는 다른 바이너리 브로커보다 훨씬 정확합니다.


라이브 채팅을 통해 고객 지원 부서에 연락하는 것은 매우 쉽습니다. 즉각적인 도움이 필요하면이 기능을 사용하는 것이 좋습니다.


나는 그들이 단 3 일 만에 인출을 처리 할 수 ​​있을지 의심 스럽다. 그건 불가능합니다!


같은 감정을 가졌지 만, 내 철수 요청을 제출 한 후, 나는 그들이 약속 한 것을 성취 할 수 있었다는 것에 놀랐습니다!


2015 년 9 월 5 일 10:21 am (UTC 0)이 댓글에 연결하십시오.


나도. 나는 다른 중개인과 가진 10 일에서 나의 자금을 돌려 받기에 익숙했다 그러나 CherryTrade로 훨씬 빨랐다.


2015 년 9 월 21 일 10시 17 분 (UTC 0)이 댓글에 연결하십시오.


Cherry Trade가 미국 상인을 더 이상 지원하지 않는다는 말을 듣고 유감스럽게 생각합니다. 나는 그들에게 매우 만족했지만, 이제 미국 상인을 지원하는 다른 중개인을 찾아야합니다. 나는 어딘가에서 Finpari가 우수하고 그들이 미국 상인을 지원한다는 것을 읽었다.


토비아스 엔간.


Cherry Trade는 거래 및 매우 빠른 인출 시간에 유용하다고 생각되는 라이브 마켓 피드를 제공합니다. 무료 브로커가 절대적으로 번거롭지 않습니다.


디노 구스타프 손.


좋은 플랫폼과 좋은 자산을 가진 신뢰할 수있는 좋은 중개인.


쉐릴 워너.


나는이 브로커에 대한 규제가 없기 때문에이 브로커에 대한 계좌 개설에 대해 약간 걱정했지만 모든 좋은 의견을 읽은 후에 계좌를 개설 할 수있을 것으로 확신했습니다. 그들은 훌륭한 중개인입니다. 아무런 문제도 없었습니다. 다행이었습니다.


Niklas Bürger.


2016 년 2 월 19 일 12:38 pm (UTC 0)이 댓글에 대한 링크입니다.


나는 CherryTrade가 가입 할 때 100 %의 보너스를주고, 훌륭한 서비스 인 거래를 깨는 것에 대한 경고를 보냈다.


체리 무역 검토.


최대 10 개의 위험 무료 거래 또는 200 % 예금 보너스


마지막 검토 업데이트 : 2015 년 5 월 23 일 경고 [경고] CherryTrade는 미국 상인들에게 중요한 공지 사항입니다. 미국에서 고객을 허용하는 중개인 목록을 확인하십시오. [/ 경고] CherryTrade는 바이너리 옵션입니다 & # 8230; 더.


최대 85 % 지불금 30 초 만에 첫 입금시 최대 $ 200000 보너스 그레이트 고객 서비스 100 % 웹 기반 플랫폼 빠른 인출 최소 $ 5 최소 거래.


그들은 캐나다, 영국, 호주, 뉴질랜드 및 미국의 고객을 받아들이지 않습니다. 사회적 거래가 아닙니다.


전체 검토.


마지막 검토 업데이트 : 2015 년 5 월 23 일


미국 수출입 업체에 대한 중요 공지 사항,


CherryTrade는 사업을 영위합니다.


미국에서 고객을 수락하는 중개인 목록을 확인하십시오.


CherryTrade는 바이너리 옵션 브로커이며 업계에서 가장 유명한 브로커 중 하나이며 영국, 유럽, 캐나다, 남아프리카 및 호주에 본사를 둔 상인들에게 매우 인기가 있습니다.


통화 및 풋, 원터치 및 30 초 거래로 최대 85 %의 지불금을 지급합니다. 업계에서 가장 관대 한 지불금을받을 수 있습니다. 디지털 또는 바이너리 옵션은 계속해서 인기를 얻었으며 많은 야망을 가진 거래자는 바이너리 옵션을 선호하는 선택으로 간주합니다.


거래 플랫폼 & amp; 변하기 쉬운.


CherryTrade는 외환 거래, 파생 상품, 국제 법률 및 법률에 따른 위험 관리 경험이 풍부한 전문가들로 구성된 SpotOption 2 거래 플랫폼을 기반으로합니다. 경험과 결합 된 최전선은 시장 내 대부분의 사업자를 위해 개최됩니다. 그들의 소프트웨어는 웹 브라우저 기반으로 소프트웨어를 다운로드 할 필요가 없으며 원하는 장소를 거래 할 수 있습니다. 모바일 거래 앱은 iOS (iPhone) 및 Android에서도 사용할 수 있습니다.


인터페이스는 직관적이고 빠르기 때문에 사용자 친화적입니다. 학습 프로세스의 속도를 높이는 데 필요한 영향력있는 교육 자료를 얻을 수 있습니다. 거래가 만료되기 전에 옵션을 판매 할 수도 있습니다.


CherryTrade & # 8211; 홈페이지 (미국 - 영어)


CherryTrade - 거래 플랫폼.


계정 유형.


1) Basic (최대 $ 1,000) 2) Professional (최대 $ 5,000) 3) 전문가 (최대 10,000) 4) VIP (최대 25,000) 및 5) 기업에 따라 5 가지 유형의 계정을 선택할 수 있습니다.


자산 및 만료 시간.


CherryTrade는 약 150 개의 자산 (지수, 원자재, 통화 및 주식)을 거래합니다. 상인은 만료되기 전에 옵션을 판매 할 수 있습니다. 조기 만료는 포트폴리오 사용으로 더 많은 수익을 창출하는 데 도움이 될 수 있습니다. 직접 선택한 자산에서 더 많은 수익을 올릴 수 있습니다.


입금 & amp; 탈퇴 옵션.


Cherry Trade에서는 사용자의 개인 정보 보호가 중요하며 은행 및 개인 정보를 보호합니다. 이 회사는 온라인에서 찾을 수있는 최상의 보안 프로토콜에 투자했습니다. 출금 및 예금에는 몇 가지 방법이 있습니다. 각 거래가 안전하고 편리하게 이루어 지도록 노력할 수 있습니다. 계좌는 USD, EUR, GBP, CAD 및 AUD를 사용하여 표시 할 수 있습니다. 보증금은 신용 카드, 마에스트로 및 은행 송금을 통해 처리 할 수 ​​있습니다.


모든 인출은 전신환 또는 신용 카드로 48 시간 이내에 처리됩니다.


테스트 결과 : 저희 요청 후 3 일 안에 저희의 신용 카드 명세서에 돈이 표시되었습니다.


최소 입금 & amp; 보너스 플랜.


최소 입금액은 & # 8221; 기본 계정 & # 8220;은 바이너리 옵션 거래의 초보자에게 이상적인 선택입니다.


Cherry Trade는 모든 USBinaryOptions 방문객을 위해 모든 첫 입금액에서 최대 200 % 보너스 오너스 또는 최대 10 건의 리스크 무료 거래를 포기합니다.


Cherry Trade는이 업계의 다른 브로커와 비슷한 비율로 최대 85 %의 지불금을 가진 브로커입니다.


테스트 결과 : 저희와의 평균 지불금은 82 %입니다.


고객 서비스.


그들의 고객 지원은 우수합니다. 이 양식을 통해 사용할 수 있으므로 이름, 전화 번호 및 연락하려는 부서를 지정해야하는 양식을 보내야합니다. 고객 지원은 실시간 채팅이나 전화를 통해 연락 할 수 있습니다.


그들은 개인 스카이 프 룸이있는 모든 거래자들에게 무료 개인 계정 관리자를 제공하며, 추가 비용없이 무료 매매 알림을 제공합니다.


미국 거래자 수락


CherryTrade는 현재 미국을 기반으로하는 고객을 허용하지 않습니다.


중요 공지 사항 : Cherry Trade는 9 월 15 일부터 미국 고객을 더 이상 받아 들일 수 없습니다. 미국에 거주하는 경우 Top 10 USA 바이너리 옵션 브로커를 확인하는 것이 좋습니다.


Cherry Trade Review - 요약 : 96/100.


회사는 성공해야하는 각 단계의 상인을 돕기 위해 노력합니다. 이 회사는 최신 기술과 업계에 투자하여 거래가 안전하고 신속하며 신속하게 이루어 지도록 보장합니다.


그들의 교육 센터에는 바이너리 옵션 거래에 대한 기본 사항을 배우기위한 eBook 및 비디오와 같은 훌륭한 도구가 있으며, 또한 귀하를 도울 개인 계정 관리자를 제공합니다.


어쩌면 거래 할 자산의 수는 일부 고급 거래자들에게는 상당히 적을 수 있으므로 유일한 나쁜 점이 될 수 있습니다.


CherryTrade의 사용자 리뷰.


전반적으로 나는 CherryTrade에 정말 만족합니다. 그들의 플랫폼은 훌륭한 고객 서비스와 함께 매우 사용자 친화적입니다. 그리고 무엇보다도, 인출 문제는 없습니다.


나는 모든 사람에게 적극 추천한다. 훌륭한 고객 서비스. 그들은 정말 클라이언트를 돌보는 매우 전문적인 중개인입니다. 저는 특히 내 계좌 관리자 인 마이클에게 5 별을드립니다.


나는 2 개월 동안 그들과 만 있었고 좋은 말만 남겼습니다. 우수한 고객 서비스. 쉬운 거래 플랫폼. 큰 보너스.


그들은 미국 내에서 규제를받지는 않지만 (사실 미국의 전통적인 바이너리 브로커는 규제되지 않습니다.) 철수 및 기술 문제없이 6 개월 동안 거래했습니다. 나는 행복한 고객이다.


이 브로커는 저에게 좋은 바이너리 플랫폼이었습니다. 지금까지 중요한 문제는 없습니다. 그들은 훌륭한 서비스와 간단한 거래 플랫폼을 제공합니다. 나는 그들과 거래하기를 강력히 추천합니다!


이 사이트를 절대적으로 사랑하십시오! 나는 매일 밤 1 시간 동안 온라인 상태가 될 수있다. 나에게 편리 할 때, 그리고 지난 3 개월 동안 나는 나의 수입에 약 300 달러를 추가했다. 온라인 vids는 많은 도움을 주었고 온라인 고객 서비스 담당자는 대단합니다! 감사합니다, CherryTrade!


저는 지난 6 개월 동안이 플랫폼을 사용하여 거래 해 왔으며 좋은 거래입니다. Great는 대부분의 시간을 반환합니다 (FXCM과 같은 어리석은 외환 브로커 수수료는 없습니다). 그리고 모든 인출 작업을 신속하게 처리하는 것이 가장 좋습니다. 이 지원은 훌륭합니다. 바이너리 옵션 거래에 익숙하지 않은 분은 기본 계정으로 시작합니다. 인기있는 자산 (EUR-USD, 금)과 거래합니다.


좋은 상여. 그들은 빠른 인출을 제공하므로 나에게 좋습니다.


나는 그들과 몇 주 전에 거래를 시작했는데 지금까지 철수 문제는 없다. 플랫폼은 사용하기 쉽고 뛰어난 지원을 제공합니다.


최고의 자동 거래 소프트웨어.


위험 경고.


금융 상품 거래는 항상 위험 요소이며 모든 투자자 또는 거래자에게 권장되지는 않습니다. 바이너리 옵션을 거래하기로 결정하기 전에 투자 목표, 경험 및 위험 성향을 평가해야합니다. 초기 투자의 일부 또는 전부를 잃을 가능성이 있다는 것을 알아야하므로 잃을 여유가없는 돈을 투자해서는 안됩니다.


책임의 포기.


UsBinaryOptions에 포함 된 정보는 일반 정보 및 교육 목적으로 만 제공되며 재정적 인 조언을 제공하기위한 것이 아닙니다.


Usbinaryoptions, 직원 및 / 또는 대리인은 어떠한 종류의 손해에 대해서도 책임을지지 않습니다. 여기에는 당사 또는 직접적으로 간접적으로 발생할 수있는 이익 손실 또는 usbinaryoptions에 게시 된 정보가 포함됩니다.


* 미국 규정 면책.


본 사이트에서 "국제 중개인"으로 등록 된 모든 바이너리 옵션 브로커 또는 거래 플랫폼은 규제 기관과 함께 미국 내에서 규제되지 않습니다.


CherryTrade 리뷰.


CherryTrade는 주류 바이너리 옵션 브로커로서 포트폴리오에서 탁월한 제품과 서비스를 제공합니다. 거래자는 투자하기 전에 신중하게 자신의 선택을 숙고해야합니다.


CherryTrade 중개인 검토 소개.


업계에서 금융 시장에서 1 위 자리를 지키고 있다고 주장하는 몇몇 바이너리 옵션 중개인이 있지만 현실은 진실입니다. 이진 옵션 시장이 최고의 자리를 놓고 경쟁하는 회사 중 가장 큰 유입을 목격했다고해도 높은 평가를받을 가치가있는 최고의 바이너리 옵션 무역 회사를 결정하는 것은 상인에게 달려 있습니다.


CherryTrade는 실제로 바이너리 옵션 시장에서 인기있는 이름 중 하나이며, CherryTrade가 소매상들 중에서 선호하는 금융 회사가되기 위해 라이벌을 쫓아 낼 수 있었던 수많은 사례가있었습니다. CherryTrade는 놀라운 바이너리 옵션 제품의 고향입니다. 실제로이 제품은 프리미엄 중개인이됩니다. 그러나 브로커는 # 1 자리를 차지하는 데 필요한 것을 가지고 있습니까? CherryTrade의 리뷰에서 브로커의 불일치와 회사의 클레임 방지를위한 사소한 쟁점이 몇 가지 발견되었지만 브로커에게 유리하게 작용하는 몇 가지 이점이 있습니다. 우리는 자산, 지불금, 플랫폼, 보너스 및 고객 서비스 선택과 같은 CherryTrade 거래의 모든 측면을 풀려고합니다.


CherryTrade Broker 위치 & amp; 라이센스 정보.


CherryTrade는 브로커 위치 또는 라이센스 데이터에 대한 어떠한 정보도 제공하지 않습니다. 사실, 브로커는 고객들에게 공식 주소를 열거하기조차하지 않았습니다. 이것은 상상을 초월하며 상인이 잘 받아들이지 않습니다. 노련한 투자자는 일반적으로 투자를 신뢰하기 전에 회사의 물리적 및 규제 적 특성을 이해하는 것이 우선 순위가됩니다. 그래서 상인들은 주로 자금의 안전성에 관해서 어느 정도의 진정성과 신뢰성을 나타낼 수있는 규제 된 기업과 거래하는 것을 선호합니다.


CherryTrade의 규제 상태와 무관하게 브로커는 실제로 투자를 보호하고 안정적인 거래 플랫폼을 제공함으로써 고객의 기대에 부응했습니다. CherryTrade는 또한 가장 진보 된 보안 프로토콜을 사용하므로 거래자는 거래 계좌의 안전성에 대해 걱정할 필요가 없습니다.


CherryTrade 고객을위한 거래 가능한 계측기.


CherryTrade는 시장의 리더와 직접 경쟁하는 주류 바이너리 옵션 브로커입니다. 따라서 회사는 금융 시장의 상당 부분을 차지하는 가장 많은 수의 기본 금융 상품을 제공 할 때 여유를 가질 여력이 없습니다. 브로커가 대다수의 시장에 대한 보험을 제공하는 것에도 불구하고 CherryTrade 자산의 전체 수와 관련된 문제는 여전히 남아 있습니다. 다음은 공식 자산 지수에서 선택되는 거래 가능한 수단의 목록입니다.


주식 : IBM (미국), APPLE (미국), CITI (미국), COCA COLA (미국), GAZPROM (러시아), HSBC HOLDINGS (런던), LUKOIL (러시아), NIKE (미국), SBERBANK (러시아), 타타 모터스 (인도), 테스코 (영국), 아마존 (미국), 페이스 북 (미국), 트위터 (미국), 이베이 (미국), 알리바바 (미국), 음전 (미국) 월트 디즈니 (미국)


FX : EUR / GBP, EUR / JPY, GBP / USD, NZD / USD, USD / CAD, USD / CHF, USD / JPY, USD / RUB, USD / SGD, USD / TRY, USD / ZAR.


필수품 : 커피, 금, 기름 (가벼운 감미료), 백금, 은, 설탕, 밀가루.


지수 : BOMBAY SE, DAX (독일), DOW (미국), DUBAI FANANCIAL MARKET GENERAL INDEX (두바이), FTSE 100 (영국), HANG SENG (홍콩), KUWAIT GENERAL INDEX (쿠웨이트) : MICEX 10 (MOSCOW INTERBANK S & P 500 (미국), SSE 180 (상하이 주식 교환), TADAWUL (사우디 아라비아 교환), TEL AVIV (미국), NASDAQ (미국), NIKKEI 225 (일본), RTS (러시아 무역 시스템, 모스크바, 러시아) 25, TOPIX.


웹 사이트에 언급 된 공식 자산 목록과 거래 플랫폼에 제공된 거래 가능한 기본 금융 상품 간에는 몇 가지 차이점이 있습니다. 따라서, 우리는 거래자들이 선호하는 금융 상품을 선택하기 전에 각 섹션을주의 깊게 검토 할 것을 촉구합니다.


CherryTrade 지불금.


바이너리 옵션 거래의 주요 이점은 몇 초 또는 몇 분 안에 이익을내는 것입니다. 따라서 바이너리 옵션 트레이더는 대부분 수익성있는 거래에 대해 최대 95 %의 지불금을 제공하는 반면 손실되는 거래는 전체 투자를 잃게됩니다. 평균적으로 상인은 일반 중개인에서 자금 거래에 대해 최대 85 %의 ROI를받을 것으로 기대할 수 있습니다. 그러나 CherryTrade에서는 최대 지불금이 81 %이며, out-of-the-money 거래에 대한 환불 옵션도 없습니다. 판매 대금은 산업 표준보다 상당히 낮으며 일반 고 / 저 옵션에 대해 약 60 %의 지불금을 제시하는 여러 바이너리 옵션이 있습니다.


무역 규모에 관한 한 5 달러로 시장에 베팅을 시작할 수 있습니다. 이는 상당한 투자가 아닙니다. 그러나 $ 0.10부터 시작하는 최소 베팅 크기를 제공 할 수있는 다른 바이너리 옵션 브로커를 선택할 수 있습니다. 가장 일반적인 최소 투자액은 $ 1이며, 최소 베팅 크기를 $ 10 또는 $ 50로 규정 할 수있는 중개인이 있습니다. 체리 트레이드 (CherryTrade)의 최대 포지션 규모도 $ 5000이며 업계 평균 인 $ 1500- $ 2500보다 높습니다. 상인으로서 대규모 투자가 대규모 손실로 이어질 수 있으므로 자금 관리에주의해야합니다.


체리 트레이드 트레이딩 플랫폼 & amp; 옵션 기능.


바이너리 옵션 브로커는 타사 플랫폼 개발자가 개발 한 기존 거래 플랫폼을 사용하는 것이 일반적입니다. 따라서 CherryTrade는 온라인 웹 상인 인터페이스로 사용할 수있는 SpotOption 거래 플랫폼 라이센스를 받기도했습니다. SpotOption 플랫폼은 모든 기본 거래 도구를 제공하며 좋은 경험을 위해 경험을 확실히 사용했습니다. SpotOption은 다수의 바이너리 옵션 브로커가 선호하는 거래 플랫폼이며, 소프트웨어 개발자는 상인의 요구 사항에 맞게 플랫폼을 조정하고 사용자 정의하기 위해 모든 피드백을 사용했습니다.


CherryTrade SpotOption 플랫폼의 또 다른 중요한 기능은 IFollow 기능입니다. 이 기능은 기본적으로 소셜 거래 기능으로, 거래자는 커뮤니티의 다른 주요 거래 업체의 거래를 복사 할 수 있습니다. IFollow 이진 옵션 플랫폼은 아마추어 및 전문 상인 모두가 이익과 정확성을 향상시키기 위해 시장에서 도움을 얻을 수있는 훌륭한 방법입니다. 또한 IFollow 기능은 거래 플랫폼에서 제공되는 시장 컨센서스와 함께 사용할 수있어 거래 수익성을 확실히 높일 수 있습니다.


CherryTrade 모바일 거래 플랫폼.


모바일 거래는 바이너리 옵션 시장의 필수 요소이며, 거의 모든 기존 브로커는 고객을 위해 전용 모바일 거래 응용 프로그램을 제공합니다. CherryTrade는 또한 고객이 모바일 거래 인터페이스를 통해 최상의 바이너리 옵션 환경을 확보하고 iOS 및 Android 운영 체제를위한 개별 거래 플랫폼을 사용할 수 있도록했습니다. CherryTrade 모바일 앱은 스마트 폰과 태블릿에서 모두 잘 작동하며 온라인 거래 인터페이스에서 제공하는 것과 동일한 거래 기능을 제공합니다.


CherryTrade 고객은 SpotOption 온라인 거래 인터페이스를 사용하여 모바일 장치를 통해 계정에 액세스 할 수 있습니다. 거래자는 장치의 브라우저를 플랫폼 URL로 지정하기 만하면 온라인 거래 플랫폼의 모든 기본 기능을 제공하는 반응 형 플랫폼 레이아웃으로 인사드립니다.


CherryTrade 최소 보증금 & amp; 계정 옵션.


체리 트레이드 (CherryTrade)에서 계좌를 개설하려면 먼저 거래 요구 사항과 브로커에 예치 할 최소 투자 금액을 이해해야합니다. 브로커는 최소 투자액에 따라 다섯 가지 카테고리를 만들었습니다. 더 작은 거래자에게는 $ 200의 최소 보증금을 요구하는 Classic 계정을 선택할 수있는 옵션이 제공됩니다. $ 200은 실제로 일반 바이너리 옵션 트레이딩 계좌에 필요한 평균 입금액이지만, 비용 효율적인 옵션을 찾고 계시면 $ 1만큼 낮은 트레이딩 계좌를 제공하는 브로커를 찾을 수 있습니다. 그럼에도 불구하고 클래식 계정은 주니어 중개 계좌로 거래자를 분류하고 중요한 계좌 혜택을 제공하지 않습니다.


VIP 및 기업 거래자를 위해 설계된 다른 두 가지 계정이 있으며, 최소 입금액이 각각 $ 50,000 및 $ 100,000입니다. VIP 계정은 초기에 5 건의 위험이없는 거래를 얻습니다. 이는 기업 고객 계정에 대해 위험이없는 거래를 10 건 증가시킵니다. VIP 계정은 또한 일대일 애널리스트 세션, 레벨 4 교육 및 맞춤 거래 신호의 7 시간을 제공합니다. Corporate 계정은 일대일 분석 세션, 무위험 거래 10 회, 교육 센터 전체 액세스 및 맞춤 거래 신호를 무제한으로받습니다.


예금 요건이 높아지면 입금 또는 출금 문제로 인해 더 작은 거래자가 쉽게 멀어 질 수 있습니다. 결제 방법은 주요 신용 / 직불 카드 및 은행 송금으로 제한되며 철회에 대한 몇 가지 제한 사항이 있습니다. 브로커의 지불 / 뱅킹 페이지와 이용 약관 페이지는 출금 제한 및 계좌 유지 보수 비용에 대한 추가 정보를 제공 할 수 있습니다. 전반적으로, 우리는 회사가 거래자의 선호도에 따라 계정 옵션을 완전히 분류하지 못했다고 생각합니다.


CherryTrade 보너스 사용.


다행히도, 거래자들은 실제로 가장 작은 계좌 보유자조차도 무료로 돈을 제공하는 상대적으로 우수한 CherryTrade 보너스 구조를 이용할 수 있습니다. 기본 계정은 20 %의 입금 보너스를 제공하고 Pro 계정은 35 %의 입금 보너스를 제공하며 Gold 계정은 입금액의 최대 보너스 70 %를 제공합니다. VIP 및 법인 계정 보유자는 Gold 계정과 비교할 때 약간 더 적은 보너스를받습니다. 주로이 계정에 관련된 더 큰 금액 때문입니다. VIP 계정은 50 %의 보너스를 제공하며 Corporate 계정은 모든 예금에 대해 30 %의 보너스를 제공합니다. 브로커는 기존 보너스 구조 위에 금, VIP 및 법인 계정에 대한 위험없는 거래도 제공합니다.


CherryTrade 데모 계정.


CherryTrade는 무료 데모 거래 계정을 제공하는 것을 꺼립니다. 몇몇 중개인은 무료 데모 계좌를 제공하는 것에 대해 우려하고 있으며 브로커가 왜 사용자에게 데모 계좌를 제공하지 않는지에 대해 솔직히 당황 스럽습니다. 라이브 거래 계좌를 개설하기 전에 데모 계좌는 종종 기본 전제 조건으로 간주됩니다. 그럼에도 불구하고 브로커의 고객 서비스 담당자와 연락하여 CherryTrade 데모 계좌를 요청할 수 있습니다. 그럼에도 불구하고 제한된 데모 계좌는 경쟁과 관련하여 좋은 점을 얻을 수 없습니다.


CherryTrade 고객 서비스.


CherryTrade는 미국, 오스트리아, 덴마크, 핀란드, 프랑스, ​​이탈리아, 룩셈부르크, 네덜란드, 노르웨이, 스페인, 스웨덴, 스위스, 영국, 홍콩의 고객 연락처 번호를 각기 다른 대륙의 거래자에게 제공했습니다. , 일본, 남아프리카 및 뉴질랜드. 거래자는 웹 문의 양식을 통해 고객 서비스 부서에 문의 할 수도 있지만 라이브 채팅 기능이나 기타 연락처 정보는 나타나지 않습니다. 브로커가 미국, 캐나다, 유럽 및 호주의 상인을 수용하지 않는다는 점에 놀랍습니다. 우리는 CherryTrade 고객 지원 채널이 약간 더 전문적인 접근 방식과 브로커 측의보다 나은 정보를 활용할 수 있다고 생각합니다.


CherryTrade 트레이딩 리소스.


CherryTrade는 투자 규모에 따라 고객에게 교육을 제공합니다. 더 큰 계좌 보유자는 교육 자료를 가장 잘받는 반면 작은 거래자는 약간의 타협을해야합니다. Regardless, the training materials may not be adequate for a comprehensive coverage of the market, but the one-on-one training sessions should help traders to get a better perspective of the different factors that contribute to binary options trading.


CherryTrade Verdict.


A mainstream binary options broker. Top of the line trading platforms. Excellent bonus for all account holders. A wide range of binary options products and markets. Traders get to choose from a large number of financial assets.


The broker hasn’t provided its actual physical address and regulatory information. The customer support department is not as professional as the rest. No free demo account for traders.


Can I Trust CherryTrade?


CheryTrade is a reliable and reputed binary options broker that has been active in the industry for quite a while. Despite some issues concerning the regulatory status and the support services, CherryTrade does seem to be a trusted company.


How To Get A Premium/VIP Account At CherryTrade?


CherryTrade offers a VIP and Corporate account for traders that are willing to deposit more than $50,000 and $100,000 respectively. Premium account holders get numerous account benefits and trading assistance from the brokerage.


Is A CherryTrade Account Expensive?


The smaller CherryTrade accounts are not expensive in comparison to the market standards, but smaller traders may not be able to justify the cost of account maintenance for higher account categories.


관련 기사:


67 Comments » for CherryTrade Review.


& # 8230; I can tell you that BINARY OPTIONS/FOREX TRADING pays.


You can make good profit trading binary options only with the right strategies and signals.


Are you finding trading difficult or you have got little or no time to trade yourself but want to make good profit from BINARY OPTIONS ? Thanks to a very honest man i came across his post, who has helped me and a few of my friends making up to $5,910 on weekly basis managing a live trading account for me with only a minimal start up capital (WITHDRAWALS ARE PROCESS DIRECTLY INTO YOUR BITCOINS, PAYEER, OR PERFECT-MONEY E-WALLET) until am able to do it on my own. VIP account can accommodate over $47,000 on monthly basis with an invest of $1000.


I will recommend Warner Henry for any one here who really desire to have a second source of income, i have made several withdrawals from my live trading account he does manage and his services has really helped my financial status.


YOU will be glad you contacted, and as well make referrals like this…


These guys are a total scam. Once you are in over $1000 good luck getting your money back. I have been waiting over a month and their customer service just ignores you.


Hi John Now it is about a month and Cherry Trade does not respond to my s regarding withdrawal. Is there a way I can escalate the issue.


Stay Away from them…..they are truly terrible. I’ve lost over $2,500 dollars. I didn’t sign up to profits but they say they gave me a gift which I signed nothing for – now I need to have over $100k in my account before they will release my money. I have gone to British Trading Standards but nothing they can do. Honestly pick a decent broker as these guys have completely lost all my trust in trading.


Ps i have avoided all of their contracts due to bonus and turnover tie in. I just read the news follow the markets and don’t listen to any so called senior trader who tries to advise me. By the way there are some brilliant you tube videos called tasty bites. The professors are so good learnt a lot.


Listen to them talk. All free.


So far I have had good experiences with cherry trade. Ps i have not been paid to say that. Lol. I joined 18 months ago. I set up account with no bonus so I have no tie ins and account is liquid. They have paid my withdrawals and their accounts depth has been very helpful. So far so good.


yes, you are paid moron. Cherry are big scammer ever. read google…


John Smith, you are an idiot, Call me a Moron to my face and see what happens!


I have been looking everywhere for a trustworthy and reliable binary options broker but i cant find one. There are always complaints of the broker not giving out profits etc. Can someone please just tell me the name of a broker they know is legit and trustworthy? 고맙습니다.


CYSEC – the Cyprus based "regulator" must be manned with blind and death people. Who owns them. Have an educated guess..


Hi, does anyone know if you can retrieve your deposit back?


I have signed a bonus and of course the accounts manager made the money but after that left me in a lurch . How to trade to get out of it? Is it by volume is amount?


I have lost $5300.00.


they are fraud. contact my I’ll provide all the proofs. USA customers don’t bother wasting it. All you have is 1 phone number. Once your deposit in their hands you are nothing to them. Beware of daniel sinclair, nikka lee, henry and few more. They will help you evaporate your money in few weeks. Don’t fall in trap of signing their guaranteed win contract. I did and lost every penny of my hard earned money. They will promise you the world but won’t provide a thing.


just visit youtube and look for cherrytrade scam victims.


Please dont be one. I put my kids college money for their false promises and got scammed.


Do lots of research before you send them a dime. I have lost it all and I”M in florida. They are going to pretend they are based in NYC but no they are not. They are overseas and as I said all you got is a phone number. They don’t have the no courtesy like here in USA. Once you are in you can’t go out. Please be aware of them.


A friend of ours has invested over $7,500 or more and this guy name Ben said he how has I’ve a million in his account so our friend wants his money but Ben keeps saying it’s in its way. It’s been weeks! Now Ben says he is coming to meet him from London but that’s been days now. It kinda creepy.


I have withdrawn from Cherry Trade 2 times with no problem. This 3rd time they are giving a hassle. The say the image of my credit card is blurred. It isn’t blurry to me. I wonder if it isn’t a bad sign?


I have made a few dozen with draws. Accounts are very helpful. I had card issues but all were fixed. I can’t say to u don’t worry I just say that it has been OK for me. good luck.


Thank you for contacting CherryTrade Binary Options.


As I told you before, following a review of your account, based on possibly suspicious activities regarding your payment method, we have refunded your investment(s) and we have closed your account.


So, this refunded investment don’t come to my credit card. I ask to accounting depto. for give me a copy this withdrawals and I didn’t receive their answer.


Beware. The same person listed in this discussion Byrne julian influenced me to buy software which cost me USD$471 that had to be paid thru Money gram , western union. This person Byrne Julian also voluntarily deposited their money $250 usd. into 24 Option (in my account name) to start trading for me using this software first to prove it worked. When it reached $1550 , I wanted to withdraw it and repay her loan $250. She and her manager John Kane said I had to pay $350 usd authorisation fee to withdraw the money. i paid thru moneygram. Five months later , despite many requests I have not receive the software nor the money. I requested refunds usd $471 plus $350 usd plus money transfer fees $120 usd. Its a scam with a feminine touch and I am preparing a case to Interpol (internet fraud dept) to get my refunds.


How to get refund.. i has lost many money for invest bitcoin.


call the police.


WTF which Police, in the Grenadines, Gibraltar?


Funds absconded as business is unregulated and Judgement Proof!


Scammers of the 1st degree screwing consumers at every turn. Once your hard earned funds belongs to them you’re done. No way no how to get a single penny in return, a refund or "eatnings!"


Stockpair are good. Regulated and don’t try and rip you off.


They are awful. Last second swings out of the money and as soon as you request a withdrawal they go cold on you. Absolute scam.


Everyone has got something negative to narrate and dicourage me. So who is a genuine binary options broker? I’ve already lost couple of hundred dollars to iqoptions due to their terrible bonus terms and conditions!


Is there anyone wise to offer some advice? 건배.


What happ Dhya with iqoption. What conditions they have about the Bonus. I want to invest some amount of money there to start trading with my own strategy. Us nit a good broker. They are not serious.


Thank God I have not made deposits. I pray and told God if its a scam let me find it difficult to make deposits and since 6am to 4:25pm now its been one problem or the other. If not wrong password, its ‘pls wait, loading page’ or power outage. Thank God for getting to read all this comment. Am adding mine too. 건배.


I have been trading with Cherrytrade for almost a year, it’s been up and down which l expected, and they always ask for more funds to move up to different categories it never ends, I have never tried to take any money out, for the last straw they tell you they will give you a bonus to sometimes match your funds, be very CAREFUL because the bonus needs to be traded 50 times ( 5000 = 250.000) although they say you can get around it, it’s all BS, l want to take some money out and l can’t, the broker won’t return calls or e-mails, IT’S AN ABSOLUTE SCAM .


I have requested reimbursing of my money and I am still waiting after two and a half month. They keep telling me to wait because it takes some working days, but after two and a half month. If I do not get my money the world will definitely hear from me.


I subscribed to open up an account with them, and a few seconds later a guy called trying to explain – he was unprofessional, the line was cracking up and the call got cancelled. Next minute he calls from a different country code saying i have to make the deposit to start up. I said NO i will look into cherrytrade first before anything, he said ” good luck ” and hung up the phone! & # 8211; clearly a SCAM!! (No professional company would behave this way, nor call from different country codes with bad lines)


then who is for real guys looks like all of them are not for real.


Has anyone had experience with Cherrytrade using Robert Allen’s system? Robert Allen provides the software for the trades etc. Thanks.


I have used Robert Allen’s system, it was extremely oversold. 50% accuracy at best all 60 second trades. The alerts don’t always work like they should. I am now working with a broker at Cherry Trade & am having much better results. They are the real deal.


hi rodney! any problem with cherry trade so far with your withdrawals? a certain brad johnson from cherry trade has been keeping in touch with me lately.


I’m about to deposit £200 into a cherry trade account, should I go for it or is it too risky.


I’m also looking at 24options.


I haven’t even made my first deposit and I got a call already. In the process while reading thru my phone rang. I called it back they said they would call me back. I think they’re waiting till I make my first deposit. After seeing all these not – so – good comments, I will not invest into it…


Don’t trust CherryTrade I deposited $500 won $535 = $1035 I requested a withdrawal of balance got my $500 but not the profits it’s a scam.


I try so many binary option and I think all this shit was just bullshit. e on think about it…if binary option make you money millions..(no hard feeling) broker would just open them self a account n earn money themself …what do u think they there for..get ur money so they could get pay….all those people that trying to make million of dollar over night…by trading binary..or so what ever….if you not rich enough …better of if u save that money in invest your own software…it would be better…YOU CANT NEVER EVER TRUTH ANYBODY ON THE INTERNET WHEN IT COME TO MONEY MAKE YOU MONEY….


The guys are very smart … they provide you with information, webpages, education, service via telephone etc. Once you trust them and deposit more money into your account they offer you risk free trade which is actually a bonus. Read their terms of use … bonus requires you to trade 30-50x to the volume of the bonus. They will tell you that you can get this within a month with a good broker … and that the last what you can hear from them. You are alone with your big money (thanks to bonus) but you are not allowed to withdraw it before getting to a sum 30-50x higher. Are you able to trade without any help from a broker?


Once I asked them “Where is the money the trader wins from?” The answer: From those who lost. And guess who is winning and who is losing?


This Broker is robber, the platform has a delay for choose CALL or PUT and also after finish time, so you always lose money.


In 60 seconds you don’t have a approval windows for cancel or approve your trade, I called, chat and to them 100 time but they never fix that problem, so you don’t have any chance to cancel your trade and %90 lose money.


In any 3 given trades, the timer in one of the trades will disappear and I will loss that trade. The timer will vanish and nothing will for you to see what trade is like. everything will just go and at the end they say you lost. They are not to be trusted.


Hello everyone, I traded with Cherry Trade, and my experience is not too good. While I trade 3 trades, the first 2 I will see the timer counting and showing me how the trade is going, but the last one will be approved and after approval the timer will count for 5 seconds and disappear it will then show a loss. I tried to contact them through chat but they told it’s cache in my fire fox I need to clear it. I tried all I could but to no avail so I believed they are not to be trusted.


I traded from cherry trade, goption, porter finance, regal option, binary international.


I lost few thousand dollars by them.


Most of people who lost felt there are trick like delay signal or jump up or go down suddenly.


It is programmatically trick.


When you deposit once, you would be happy for your pure profit, but you will lost your money. 왜?


Your first profit is bait for you to make more deposit.


It’s hard to find right binary broker.


Strongly I can tell you work harder! And enjoy your life. It is reason why we need to work to live.


The only decent brokers that I know: 24options, stock&pair.


I’m sorry, forgot to mention marketsworld.


Also great broker.


I base my opinion on the withdrawal prosses, if it goes smoothly and you getting your money back more than once then the broker is fine and legit , if not no matter the reason then it’s a scam.


and 10Trade and Banc de Binary.


24Option? Are you kidding? I was literally robbed by those sub-humans. They are extremely agressive, and do exactly the same thing as any other scam broker out there (except they ARE regulated, and a lot of affiliates promote them with fake positive reviews for huge comissions). It’s a typical offshore boiler room operation where seasoned sales people (pretending to be “account managers” and “senior brokers”) get paid to part you with your cash, using every dirty trick in the book. Withdrawals at 24Option are IMPOSSIBLE. They will even resort to fraud in order to keep you from withdrawing your funds. I had to get a lawyer in order to get my money out of my 24Option account. Never again!


If you take any broker bonus structure no matter how much you invest, most notably in there terms and agreements it say’s you have to trade at least 30-40 times before you can request a withdraw. Never take the bonuses as you will not get your money until you have traded 30-40 times. Also if you guys are fighting them with your words of threatening “TEXT” to get your money back, it’s only going to make matters worst, in fact YOUR LAWYERS or DEFENSE ATTORNEY’S do that for you! It’s the best scare tactic for brokers you think are scams.


I only traded with Cherry Trade for a couple of weeks. I started to notice that many of my trades would be green up till the last second then go red. Humm…the worst thing one night was that I noticed that I had one a trade and it hung up in the authenticate mode for several minutes then it just vanished. I checked my loss and Winn trades and it was not there. Then the same thing happened. The next trade I won and immediately took a screen shot of the win. Then poof, gone and none of the three trades showed up. I tried calling ing and instant chat. Then I wrote an and enclosed the screen shot image with the individual trade number on it and said where is this trade in my account. The next day I had the equivalent of the three trades in my account without explanation and still the trades were not in my account. I am sorry but the amount of trust you have to put in a broker with binary trades I can not use them any longer.


I have been looking into binary trading and was impressed with the Cherry Trade interface. Their charts and how they express the buying trends is what makes them attractive for me a beginner. Have you found another broker with similar software interface that is more trustworthy?


Started with $200 went up to 4 and lost everything.


Yep its a fraud i lost all my trades except one as well. When i tried to get whats left of my money they gave me a hard time with that. Dont trust them they are lying crooks.


I lost all my trades on cherry trade except one. So I decided to out myself from their services and not use them any more. Once my account balance was down to almost nothing the person who handled my account was very nervy requesting me to deposit more and act like he really cared. I told him I wasn’t depositing anymore of my hard earned money. He told me when I get some more money be sure to deposit it in my account. I really must have stupid written across my forehead. It is really funny how I traded the same trades on my other brokerage account and they won…………..a real scam!


what is your other brokerage account.


hay have you withdraw any money from this cherry trade what is your other brokerage account.


With all respect, I don’t think that the broker is the one to blame when you’re losing…


You should think maybe you’re doing something wrong, because the most impotent thing to remember is that in BinaryOptions you can’t always win, if everyone would win 100% of the time then something would “smell funny”.


So it’s always good to accept lost – it builds your understanding of the market.


in any case it doesn’t matter with which broker you’re working sometimes losing is a good thing so accept it.


Good luck in your future of trading.


This a fraud broker the have too many crushes on platform and delays on excution they will make you lose.


JI have had a very bad experience with Cherrytrade, an offshore binary trading brokerage, and would not recommend them to anyone else. Senior Broker Alexey Dougin drafted an agreement for me that stated that my account would be "fully liquid" by 12-30-16 and that I would be able to remove my all funds if desired. When the account had not gone liquid about one week after 12-30-16 I called to find out what was going on. He informed me that he had decided not to honor his own agreement. I am getting ready to file a regulatory complaint and will also be pursuing a civil lawsuit aginst Cherrytrade and potentially also against Mr. Dougin and lead broker Lucas Rei. When I called Cherrytrade support to obtain more information about the firm, the receptionist refused to give me the name of the CEO or the physical address of the company. She also refused to give me the contact information of their legal team. Please note that this outfit is on the Global Investor Alert list for Canada. Good thing that I didn’t invest all my hard-earned cash with these bozos and that I still have more than enough funds to SUE THEM.

No comments:

Post a Comment